Nieuws

06 juli 2020

Geheel nieuwe uitgave over Communicatietheorie

Eind juli verschijnt het boek Communicatietheorie, een unieke uitgave. De auteur Désirée van Osch geeft een overzicht van alle theorieën uit het vakgebied communicatie. Dit zijn er zoveel dat zij slechts de hoofdlijnen kan geven. Maar wel logisch geordend. Zij laat het werk zien van de vele (communicatie)wetenschappers die...


05 juli 2020

Gedichtenbundel '22 Rijmen van Désirée, 1 van Piet en 1 van Eva' 

Op 30 januari is de gedichtenbundel 22 Rijmen van Désirée, 1 van Piet en 1 van Eva van de Beverwijkse schrijver Désirée van Osch verschenen. De opbrengst van deze bundel is bestemd voor de Haarlemse Stichting Bretels. Deze stichting zet zich in voor jonge gezinnen die een ouder verliezen. De bundel is nog steeds...


17 juni 2020

Geheel vernieuwd en geactualiseerd: De inzet van touchpoints. Moderne mediaplanning

In november 2019 is een herziene uitgave verschenen van het boek De inzet van touchpoints. Moderne mediaplanning. In dit boek is veel aandacht voor online media en middelen, in alle hoofdstukken. Daarmee speelt het boek in op de toenemende, geïntegreerde inzet van print en online. De rol van de customer journey in mediaplanning wordt...


17 januari 2020

Presentatie Gedichtenbundel bij Boekhandel De Vries Van Stockum 

Op donderdag 30 januari Gedichtendag 2020 verschijnt in Boekhandel De Vries Van Stockum in Haarlem de gedichtenbundel van de Beverwijkse schrijver Désirée van Osch, die het eerste exemplaar van de bundel '22 Rijmen van Désirée, 1 van Piet en 1 van Eva' overhandigt aan de Haarlemse Stichting Bretels. Deze...


14 juli 2018

Spreekt je klant Van Dale of Urban Dictionary? 11+ webcare-tips

'Webcare battles tussen customer services op Twitter en Facebook zijn vermakelijk. Omgaan met vragen, kritiek en complimenten op social media is soms bijna een sport. Maar webcare is een vak op zich geworden: als je het goed wil doen, kost het een ondernemende organisatie serieus geld. Deze 11+ tips helpen je in je gesprek over effectieve...


08 maart 2018

Verschenen: Webcare. Een tool voor relatiemanagement

In maart 2018 is het het boek 'Webcare. Een tool voor relatiemanagement' verschenen. In dit boek introduceert auteur Renée van Zijl het begrip webcare en legt zij uit wat de functie is van webcare in relatiemanagement. De auteur geeft een overzicht van de doelen en vormen van webcare in relatie tot bruikbare...


16 oktober 2016

Recensie op Frankwatching

Op Frankwatching.com is een goede recensie verschenen van het boek 'De inzet van touchpoints. Moderne mediaplanning.' De recensie is geschreven door Marco Dekkers. Neem eens een kijkje op http://bit.ly/2aQq1Qz.


Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist.