Nieuws

25 mei 2021

Click met online marketing: volledig herziene uitgave

Samen met Olga Kruidhoff heb ik het boek Click met online marketing geactualiseerd en verder uitontwikkeld. Dit hebben we gedaan in opdracht van Boom Beroepsonderwijs. Het boek geeft een overzicht van alle vormen en tools op het gebied van online marketing en online marketingcommunicatie zoals e-mailmarketing, advertising,...


28 januari 2021

De inzet van touchpoints

Een handig document met tips en handvatten

18 januari 2021 | Louis Thörig Louis Thörig , verbonden aan de Faculteit Sociale Wetenschappen aan de Vrije Universiteit Amsterdam en voormalig global communications manager schreef een expert-recensie over het door Econtentenzo uitgegeven boek De inzet van touchpoints – Moderne mediaplanning van Renée van Zijl op...


18 januari 2021

Echt luisteren

Een blog van Désirée van Osch

Echt luisteren? Hoe doe je dat? In deze blog vier aanwijzingen. Het rapport ‘Ongekend onrecht’ toont een zwarte bladzijde in de geschiedenis van de Nederlandse overheid. Door een samenspel van harde regelgeving, vooringenomen handelen en vooral door geen gehoor te geven aan noodsignalen hebben tienduizenden ouders...


30 december 2020

Communicatietheorie - Een handzaam naslagwerk

4 november 2020 | Nico Jong

Nico Jong, senior adviseur bij het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport schreef een expert-recensie over het door Econtentenzo uitgegeven boek Communicatietheorie van Désirée van Osch op Managementboek.nl. Hij noemt het boek een ‘handzaam naslagwerk’ dat de communicatietheorie in vogelvlucht beschrijft....


01 december 2020

Nog steeds actueel. Webcare. Een tool voor relatiemanagement

Nog steeds actueel: 'Webcare. Een tool voor relatiemanagement'. In dit boek introduceert auteur Renée van Zijl het begrip webcare en legt zij uit wat de functie is van webcare in relatiemanagement. De auteur geeft een overzicht van de doelen en vormen van webcare in relatie tot bruikbare webcarestrategieën. Zij besteedt...


01 oktober 2020

Geheel nieuwe uitgave over Communicatietheorie

Het recent verschenen boek Communicatietheorie is een unieke uitgave. De auteur Désirée van Osch geeft een overzicht van alle theorieën uit het vakgebied communicatie. Dit zijn er zoveel dat zij slechts de hoofdlijnen kan geven. Maar wel logisch geordend. Zij laat het werk zien van de vele (communicatie)wetenschappers die de...


07 september 2020

Over mediaplanning en de inzet van touchpoints in de customer journey

Het boek De inzet van touchpoints. Moderne mediaplanning besteedt veel aandacht aan online media en middelen, in alle hoofdstukken. Daarmee speelt het boek in op de toenemende, geïntegreerde inzet van print en online. De rol van de customer journey in mediaplanning wordt sterk belicht. De auteur laat zien welke touchpoints geschikt zijn...


31 augustus 2020

Gedichtenbundel '22 Rijmen van Désirée, 1 van Piet en 1 van Eva' 

De gedichtenbundel 22 Rijmen van Désirée, 1 van Piet en 1 van Eva van de Beverwijkse schrijver Désirée van Osch is nog steeds verkrijgbaar. De opbrengst van deze bundel is bestemd voor de Haarlemse Stichting Bretels. Deze stichting zet zich in voor jonge gezinnen die een ouder verliezen. De bundel is nog steeds...


17 januari 2020

Presentatie Gedichtenbundel bij Boekhandel De Vries Van Stockum 

Op donderdag 30 januari Gedichtendag 2020 verschijnt in Boekhandel De Vries Van Stockum in Haarlem de gedichtenbundel van de Beverwijkse schrijver Désirée van Osch, die het eerste exemplaar van de bundel '22 Rijmen van Désirée, 1 van Piet en 1 van Eva' overhandigt aan de Haarlemse Stichting Bretels. Deze...


15 juli 2019

Spreekt je klant Van Dale of Urban Dictionary? 11+ webcare-tips

'Webcare battles tussen customer services op Twitter en Facebook zijn vermakelijk. Omgaan met vragen, kritiek en complimenten op social media is soms bijna een sport. Maar webcare is een vak op zich geworden: als je het goed wil doen, kost het een ondernemende organisatie serieus geld. Deze 11+ tips helpen je in je gesprek over effectieve...


De inzet van touchpoints

Auteur(s): Renée van Zijl

Hardcopy en ebook


Webcare

Auteur(s): Renée van Zijl

Hardcopy en ebook


Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist.