Nieuws

dinsdag 25 mei 2021

Click met online marketing: volledig herziene uitgave

Samen met Olga Kruidhoff heb ik het boek Click met online marketing geactualiseerd en verder uitontwikkeld. Dit hebben we gedaan in opdracht van Boom Beroepsonderwijs.

Het boek geeft een overzicht van alle vormen en tools op het gebied van online marketing en online marketingcommunicatie zoals e-mailmarketing, advertising, zoekmachinemarketing en digital analytics. In deze herziene druk zijn de onderwerpen online advertising, customer journey en e-mailmarketing toegevoegd. De hoofdstukken zoekmachinemarketing, analytics en content voor het web zijn grondig herzien. Bij aanschaf van het boek wordt een licentie ter beschikking gesteld voor een online leeromgeving met veel oefenmateriaal, opdrachten en casussen. 

Met de kennis uit dit boek en de oefeningen in de bijbehorende leeromgeving kun je het examen NIMA Online marketing prima maken.

De inzet van touchpoints

Auteur(s): Renée van Zijl

Hardcopy en ebook


Webcare

Auteur(s): Renée van Zijl

Hardcopy en ebook


Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist.