Webcare

Hardcopy en Ebook

Auteur(s): Renée van Zijl


De inzet van touchpoints

Hardcopy en Ebook

Auteur(s): Renée van Zijl


De hypermoderne ondergang van vertrouwde winkelketens

Auteur(s): Piet Verhoeven en Rik Siere


Weggaan bij Nuon, KPN of je bank is voor veel mensen net iets te ingewikkeld. Vroom & Dreesman (V&D) voorbij lopen bleek een stuk makkelijker. Ook Perry Sport, DA drogisten, Miss Etam en de Schoenenreus verloren de interesse van klanten en moesten hun deuren sluiten. In de publiciteit rondom het faillissement van V&D wordt de tegenstrijdigheid van een deel van het hedendaagse publiek op een interessante manier blootgelegd. Veel van de geïnterviewden vonden namelijk dat de V&D’s in de binnensteden moeten blijven, maar zelf hadden ze er waarschijnlijk al jaren niets meer gekocht. Dat geldt in ieder geval voor de schrijvers van het blog: De hypermoderne ondergang van vertrouwde winkelketens.

Over PRaboutPR.org

Piet Verhoeven (universitair hoofddocent corporate communicatie) en Rik Siere (communicatiemanager) bloggen regelmatig over Public Relations en het nut van communicatiewetenschap voor de praktijk op hun blog: PRaboutPR.org.

Lees verder
Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist.